mystery

W istniejących już obiektach wykonujemy usługę tajemniczy klient czyli mystery shopping połączoną z usługami mystery calling i mystery emailing.
Badanie mystery Shopping polega na wcieleniu się audytora w rolę zwykłego klienta.

Audytorami w badaniach mystery shopping jesteśmy my sami, jako praktycy branży zauważamy dużo więcej. Zwracamy uwagę na sposób porozumiewania się pracownika z klientem, przestrzeganie standardów firmy oraz wszystkie inne aspekty, ustalane indywidualnie ze zleceniodawcą.

Mystery Calling to rodzaj audytu zdalnego, w którym badana jest jakość obsługi klienta przez zapytania kierowane telefonicznie do obiektu. Oceniamy czas oczekiwania na połączenie, wiedzę na temat produktu, cierpliwość czy zaangażowanie w pomoc klientowi oraz umiejętności sprzedażowe.

Mystery e-mailing polega na kontakcie mailowym z kontrolowanym obiektem. Kierujemy zapytania lub prośbę o ofertę. Badamy czas reakcji na odpowiedź, wiedzę na temat produktów, zainteresowanie problemem klienta, przestrzeganie standardów firmy w korespondencji oraz umiejętności sprzedażowe.

Wszystkie trzy badania wykonujemy łącznie gdyż w przypadku obiektów  beauty wszystkie trzy obszar muszą funkcjonować tak samo dobrze.